Условия за доставка

1. Поръчаните стоки се доставят до всяка точка на България, на посочен от клиента адрес или до офис на СПИДИ.

2. Доставка на налични продукти на склад е до 3 работни дни и до 10 работни дни за продукти, които не са в наличност, както и някои ексклузивни артикули.

3. При поръчка на продукти с предварителна заявка като свещи от 1,6/2,5 кг и дифузери от 2,5/5л., Locherber Milano Bulgaria ще се свърже с Вас за уточняване на датата за доставка.

4. Ценaта на доставка за София и страната е 5 лв. Таксата за доставка се генерира автоматично при оформяне на онлайн поръчката. При поръчки над 100 лв. доставката е безплатна за територията на България.

Рекламации и обезщетения

1. Потребителите имат право на рекламации при неспазване сроковете за доставка на пратките, в случаи на повредени, загубени, ограбени или унищожени пратки и при неизпълнение от страна на Оператора на договорените задължения.

2. При получаване на пратката Потребителят трябва да провери съдържанието на куриера.  Locherber Milano Bulgaria не носи отговорност за пратки, повредени от куриера. В случай, че при получаването се установи увреждане на съдържанието на пратката, както и при доставяне на пратки с повредена опаковка, за които има основания да се счита, че е налице посегателство върху съдържанието на доставената пратката спрямо това при приемането й от Оператора, се съставя констативен протокол в два еднообразни екземпляра по образец, който се подписва от куриера и от получателя на пратката.

3. Рекламация към Оператора може да бъде подадена в срок от 6 месеца, считано от датата на приемане на пратката.

4. В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката (в 14 дневен срок), или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

5. При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията (касова бележка, бележка за наложен платеж или фактура) и попълнен формуляр за рекламация.

Приятно пазаруване в Locherber Milano Bulgaria!